میرنیوز

آگهی‌های بازرگانی

آخرین اخبار فرهنگی دارای کلمه کلیدی : آگهی‌های بازرگانی

سریال‌های تلویزیون در انحصار بازیگران تکراری/ کوچ چهره‌ها به آگهی بازرگانی و رادیو

 سریال‌های تلویزیون در انحصار بازیگران تکراری/ کوچ چهره‌ها به آگهی بازرگانی و رادیو
2022-03-09T08:42:49+03:30
فعالیت بازیگران تکراری و عوامل تولید که سریال‌سازی در نمایش خانگی و تلویزیون را به انحصار خود درآورده‌اند، موجب شده است که درآمد خوب آگهی‌های بازرگانی چهره‌...

سریال‌های تلویزیون در انحصار بازیگران تکراری / کوچ چهره‌ها به آگهی بازرگانی و رادیو

 سریال‌های تلویزیون در انحصار بازیگران تکراری / کوچ چهره‌ها به آگهی بازرگانی و رادیو
2022-03-09T08:16:11+03:30
فعالیت بازیگران تکراری و عوامل تولید که سریال‌سازی در نمایش خانگی و تلویزیون را به انحصار خود درآورده‌اند، موجب شده است که درآمد خوب آگهی‌های بازرگانی، چهره...

تکلیف جدید مجلس برای صداوسیما/ آیا ترویج "فرزندآوری" در پیام‌های بازرگانی تلویزیون پا می‌گیرد؟

 تکلیف جدید مجلس برای صداوسیما/ آیا ترویج "فرزندآوری" در پیام‌های بازرگانی تلویزیون پا می‌گیرد؟
2022-03-08T14:09:30+03:30
نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچون سالِ گذشته، در مصوبه‌ای دستگاه‌های اجرایی را مکلف کردند یک‌درصد از اعتبارات هزینه‌ای‌شان را به صداوسیما برای تولید برنامه‌...

تکلیف جدید مجلس برای صدا و سیما / آیا ترویج "فرزندآوری" در پیام‌های بازرگانی تلویزیون پا می‌گیرد؟

 تکلیف جدید مجلس برای صدا و سیما / آیا ترویج "فرزندآوری" در پیام‌های بازرگانی تلویزیون پا می‌گیرد؟
2022-03-08T13:56:14+03:30
نمایندگان مجلس همچون سالِ گذشته، در مصوبه‌ای دستگاه‌های اجرایی را مکلف کردند یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای‌شان را به صداوسیما برای تولید برنامه‌های فرهنگساز،...

به بهانه دستورالعمل ساترا برای تبلیغات در VOD؛ آیا صدا و سیما هم جلوی تبرّجِ آگهی‌های بازرگانی را می‌گیرد؟

 به بهانه دستورالعمل ساترا برای تبلیغات در VOD؛ آیا صدا و سیما هم جلوی تبرّجِ آگهی‌های بازرگانی را می‌گیرد؟
2021-10-06T12:27:35+03:30
شایسته است که ساترا فراتر از تدوینِ دستورالعمل پیش برود و باید دید در دوره جدید آیا تبرج‌ها و افسارگسیختگی‌های تبلیغاتی تلویزیون پایان می‌یابد یا خیر؟

سبک و سیاق نگران کننده تبلیغات تلویزیونی/ صدا و سیما برای حفظ مخاطب خود چاره‌اندیشی کند

 سبک و سیاق نگران کننده تبلیغات تلویزیونی/ صدا و سیما برای حفظ مخاطب خود چاره‌اندیشی کند
2021-09-09T19:55:24+04:30
امروز تلویزیون بیش از پیش نیازمند حفظِ مخاطب است؛ حفظ مخاطب با تقویت تولید محتوای سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و نه رنگ و لعاب‌ وسوسه‌برانگیز آگهی‌های تب...

تکرار|لابی‌های پشت صحنه پربیننده‌های تلویزیون!/ شفاف‌شدن قراردادهای صدا و سیما اینجا به کار می‌آید

 تکرار|لابی‌های پشت صحنه پربیننده‌های تلویزیون!/ شفاف‌شدن قراردادهای صدا و سیما اینجا به کار می‌آید
2021-04-03T14:54:30+04:30
آگهی‌های بازرگانی و سلطه‌ اسپانسرها در تلویزیون فضا را به گونه‌ای پیش می‌برد که آنتن رسانه ملّی به فضایی برای تجارت و سرمایه‌سالاری تبدیل شده است.

میزگرد صداوسیما- بخش دوم| چرا یکسره آنتن در اختیار پیام‌‌های بازرگانی است؟/ تلویزیون آن زمانی لطمه خورد که مجری و تهیه‌کننده‌اش یک نفر شد

 میزگرد صداوسیما- بخش دوم| چرا یکسره آنتن در اختیار پیام‌‌های بازرگانی است؟/ تلویزیون آن زمانی لطمه خورد که مجری و تهیه‌کننده‌اش یک نفر شد
2021-03-30T10:27:53+04:30
قاضی‌زاده هاشمی علاوه بر ورود به بحث آگهی‌ بازرگانی، رقابت بین نمایش‌خانگی و تلویزیون را مناسب می‌داند، چون مدیران به تکاپو می‌افتند کار با کیفیت بسازند.

میزگرد صداوسیما- بخش دوم| چرا یکسره آنتن در اختیار پیام‌‌های بازرگانی است؟/ تلویزیون آن زمانی لطمه خورد که مجری تهیه‌کننده‌اش یک نفر شد

 میزگرد صداوسیما- بخش دوم| چرا یکسره آنتن در اختیار پیام‌‌های بازرگانی است؟/ تلویزیون آن زمانی لطمه خورد که مجری تهیه‌کننده‌اش یک نفر شد
2021-03-30T10:14:34+04:30
قاضی‌زاده هاشمی علاوه بر ورود به بحث آگهی‌ بازرگانی، رقابت بین نمایش‌خانگی و تلویزیون را مناسب می‌داند، چون مدیران به تکاپو می‌افتند کار با کیفیت بسازند.

میزگرد صداوسیما- آگهی‌های بازرگانی و اسپانسرها| قراردادهای صداوسیما هم شفافیت می‌خواهد و هم انضباط!/ خلأ قانونی که در مراوده بین اسپانسرها و مجریان وجود دارد

 میزگرد صداوسیما- آگهی‌های بازرگانی و اسپانسرها| قراردادهای صداوسیما هم شفافیت می‌خواهد و هم انضباط!/ خلأ قانونی که در مراوده بین اسپانسرها و مجریان وجود دارد
2021-03-29T12:14:27+04:30
آگهی‌های بازرگانی و سلطه‌ اسپانسرها در تلویزیون فضا را به گونه‌ای پیش می‌برد که آنتن رسانه ملّی به فضایی برای تجارت و سرمایه‌سالاری تبدیل شده است.

واکنش معاون سیما به دستمزدهای نجومی و چالش با نمایش‌خانگی/ آخرین خبرها از سریال "سردار سلیمانی"

 واکنش معاون سیما به دستمزدهای نجومی و چالش با نمایش‌خانگی/ آخرین خبرها از سریال "سردار سلیمانی"
2021-03-14T08:40:11+03:30
حمید شاه‌آبادی درباره برنامه‌های تلویزیونی که تبلیغی‌اند و به نوعی لاکچری‌بازی می‌کنند، گفت: ما سعی کردیم فضا را مدیریت کنیم تا این راه قانونمند ادامه یابد.

مواد لازم اسموتی خوشمزه شبکه تماشا چند؟/ لاکچری‌بازی‌های بدمزه تلویزیون تا کِی؟

 مواد لازم اسموتی خوشمزه شبکه تماشا چند؟/ لاکچری‌بازی‌های بدمزه تلویزیون تا کِی؟
2021-03-10T14:33:31+03:30
تلویزیون در این شرایط سخت اقتصادی، نوشیدنی‌ها و غذاهایی را به نمایش می‌گذارد که مدت‌ها است از سبدِ خانواده‌های ایرانی حذف شده است.

اِشکال آگهی‌های بازرگانی به‌روایت معاون صدا/ مأموریت مهمی که به باشگاه رادیو سپرده شد

 اِشکال آگهی‌های بازرگانی به‌روایت معاون صدا/ مأموریت مهمی که به باشگاه رادیو سپرده شد
2021-01-23T17:50:01+03:30
معاون صدا درباره آگهی‌های بازرگانی رادیو گفت: آگهی‌ای برای پخش از رادیو مطلوب است که عناصر رادیویی در ساخت آن لحاظ شده باشد.

اشکالِ آگهی‌های بازرگانی به‌روایتِ معاون صدا/ مأموریت مهمی که به باشگاه رادیو سپرده شد

 اشکالِ آگهی‌های بازرگانی به‌روایتِ معاون صدا/ مأموریت مهمی که به باشگاه رادیو سپرده شد
2021-01-23T13:36:46+03:30
معاون صدا درباره آگهی‌های بازرگانی رادیو گفت: آگهی‌ای برای پخش از رادیو مطلوب است که عناصر رادیویی در ساخت آن لحاظ شده باشد.

اخبار تلویزیون| از اطلاع رسانی ۲۷۰۰ میلیاردی رئیس صداوسیما تا میهمان خوش صدایِ مهران مدیری

 اخبار تلویزیون| از اطلاع رسانی ۲۷۰۰ میلیاردی رئیس صداوسیما تا میهمان خوش صدایِ مهران مدیری
2021-01-20T16:31:30+03:30
رئیس رسانه ملّی در جلسه‌ای به موج‌سازی خطاهای رسانه‌ای روی آنتن اشاره کرد و گفت موظفیم امسال ۲۷۰۰ میلیارد تومان از محل آگهی‌های بازرگانی کسب درآمد کنیم.

اغراق‌های تلویزیون در آگهی‌های بازرگانی ممنوع شد!

 اغراق‌های تلویزیون در آگهی‌های بازرگانی ممنوع شد!
2021-01-10T15:23:25+03:30
شورای نظارت بر صداوسیما خواستار پرهیز از اغراق در پیام‌های بازرگانی رادیو و تلویزیون شد. اغواگری که باعث خدشه‌دار شدن اعتماد مردم به رسانه ملی شده است.

سودابه آقاجانیان: آگهی‌های بازرگانی آزارمان می‌دهد/ دغدغه سبک زندگی ایرانی‌اسلامی شوخی است

 سودابه آقاجانیان: آگهی‌های بازرگانی آزارمان می‌دهد/ دغدغه سبک زندگی ایرانی‌اسلامی شوخی است
2021-01-01T09:09:57+03:30
مجری قدیمی تلویزیون اعتقاد دارد که موضوع اشرافی‌گری در تلویزیون جدّی است چه در آگهی‌های بازرگانی و چه نوعِ لباس‌پوشیدن‌ مجریان کاملاً گویای این مسئله است.

تبلیغ روغن‌های خوراکی در تلویزیون؛ مُهر تأیید سلامت یا تخلفِ محرز؟!

 تبلیغ روغن‌های خوراکی در تلویزیون؛ مُهر تأیید سلامت یا تخلفِ محرز؟!
2020-12-21T12:36:38+03:30
چند روزی است که تبلیغِ یک روغن سه‌کاره، انتقادها را به اوج خودش رسانده؛ آیا پخش تبلیغ روغن‌های خوراکی از صدا و سیما مُهر تأییدی بر سلامت آن است؟

صدا و سیما تبلیغات پر زرق و برق با استفاده از کودکان را متوقف کند

 صدا و سیما تبلیغات پر زرق و برق با استفاده از کودکان را متوقف کند
2020-12-16T09:16:38+03:30
رضا پورحسین از مدیران سابقِ معاونت سیما در کارگروه تخصصی همایش رسانه ملّی و تبلیغات بازرگانی گفت که ما اجازه نداریم بدون اجازه وارد دنیای کودکان شویم.

یادداشت| حرفِ دلِ مردم با آگهی‌های بازرگانی

 یادداشت| حرفِ دلِ مردم با آگهی‌های بازرگانی
2020-12-14T11:56:34+03:30
یکی از آسیب‌های جدّی تبلیغات بازرگانی تلویزیون این است که فرهنگ و سبک زندگی خانواده‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و مخاطب احساسِ عقب‌ماندگی پیدا می‌کند.

رئیس دانشگاه صدا و سیما: نباید صرفا نگاه تجاری و اقتصادی به تبلیغات بازرگانی داشته باشیم

 رئیس دانشگاه صدا و سیما: نباید صرفا نگاه تجاری و اقتصادی به تبلیغات بازرگانی داشته باشیم
2020-12-13T15:43:16+03:30
رئیس دانشگاه صدا و سیما گفت: بررسی و مطالعه ده‌ها مقاله پذیرفته شده در همایش «رسانه ملی و تبلیغات بازرگانی» تبدیل به منشور راهبردی تبلیغات بازرگان...

رئیس دانشگاه صدا و سیما: تبلیغات بازرگانی نباید صرفاً زیر نظر معاونت اداری مالی سازمان باشد

 رئیس دانشگاه صدا و سیما: تبلیغات بازرگانی نباید صرفاً زیر نظر معاونت اداری مالی سازمان باشد
2020-12-13T13:03:16+03:30
رئیس دانشگاه صدا و سیما به سهم پایین رسانه ملّی از بودجه عمومی به نسبت BBC اشاره کرد و گفت لازم است سیاستِ پخش آگهی بازرگانی، تغییر کند.

آیا خروجی آنتن شبکه‌های تلویزیون با بودجه‌ صداوسیما همخوانی دارد؟/ گردابی به‌نام آگهی‌های بازرگانی

 آیا خروجی آنتن شبکه‌های تلویزیون با بودجه‌ صداوسیما همخوانی دارد؟/ گردابی به‌نام آگهی‌های بازرگانی
2020-12-10T10:29:56+03:30
میان پرسش‌های متعددی که درباره بودجه صداوسیما وجود دارد پاسخ به یک سؤال حائز اهمیت است که چقدر خروجی شبکه و بودجه همخوانی دارند.

آیا خروجی آنتن شبکه‌های تلویزیون با بودجه‌ صدا و سیما همخوانی دارد؟/ گردابی به نام آگهی های بازرگانی

 آیا خروجی آنتن شبکه‌های تلویزیون با بودجه‌ صدا و سیما همخوانی دارد؟/ گردابی به نام آگهی های بازرگانی
2020-12-10T08:16:35+03:30
در میان پرسش‌های متعددی که درباره بودجه صدا و سیما وجود دارد پاسخ به یک سؤال حائز اهمیت است که چقدر خروجی شبکه و بودجه، همخوانی دارند.

روایت استاد دانشگاه از تهاجم فرهنگی برنامه‌های کپیِ تلویزیون/ چرا صداوسیما تریبون اجرا و تبلیغ آگهی‌هایش را به سلبریتی‌ها سپرد؟

 روایت استاد دانشگاه از تهاجم فرهنگی برنامه‌های کپیِ تلویزیون/ چرا صداوسیما تریبون اجرا و تبلیغ آگهی‌هایش را به سلبریتی‌ها سپرد؟
2020-12-01T11:29:57+03:30
الستی درباره برنامه‌های کپی شده تلویزیون، گفت: عافیت‌طلب شدم و به جای پرداختن به آثار بومی، کارهای خارجی را آوردیم و اینجا آن تهاجم فرهنگی رقم می‌خورد.

روایت استاد دانشگاه با تهاجم فرهنگی برنامه‌های کپیِ تلویزیون/ چرا صداوسیما تریبون اجرا و تبلیغ آگهی‌هایش را به سلبریتی‌ها سپرد؟

 روایت استاد دانشگاه با تهاجم فرهنگی برنامه‌های کپیِ تلویزیون/ چرا صداوسیما تریبون اجرا و تبلیغ آگهی‌هایش را به سلبریتی‌ها سپرد؟
2020-11-30T15:23:13+03:30
الستی درباره برنامه‌های کپی شده تلویزیون، گفت: عافیت‌طلب شدم و به جای پرداختن به آثار بومی، کارهای خارجی را آوردیم و اینجا آن تهاجم فرهنگی رقم می‌خورد.

کسی بر آگهی های تلویزیون نظارت می‌کند؟/ شبکه خرید و فروش برای ورود، پول می‌خواهد!

 کسی بر آگهی های تلویزیون نظارت می‌کند؟/ شبکه خرید و فروش برای ورود، پول می‌خواهد!
2020-11-28T13:37:05+03:30
این روزها در میان انتقادات به آگهی‌های بازرگانی تلویزیون، سهم هجمه‌های بیشتر متوجه تبلیغی است که سیامک انصاری اجرایش می‌کند.

مخاطب تلویزیون زیرچرخه سلطه آگهی‌­های بازرگانی/ آیا همه زندگی مردم وابسته به شبکه خرید و فروش است؟

 مخاطب تلویزیون زیرچرخه سلطه آگهی‌­های بازرگانی/ آیا همه زندگی مردم وابسته به شبکه خرید و فروش است؟
2020-11-24T11:56:34+03:30
هر شبکه‌ای را می‌زنیم سیامک انصاری را می‌بینیم نه با سریال بلکه با آگهی‌ بازرگانی؛ در روزهایی که صدا و سیما از هر راهی برای کسب درآمد استفاده می‌‌کند.

روایتی از دست‌های پشت پرده شرکت‌های انحصاری تبلیغات تلویزیونی/ انتفاع شرکت‌ها مهمتر از مخاطب؟

 روایتی از دست‌های پشت پرده شرکت‌های انحصاری تبلیغات تلویزیونی/ انتفاع شرکت‌ها مهمتر از مخاطب؟
2020-10-31T14:46:34+03:30
این روزها در لابه‌لایِ آگهی‌های بازرگانی، توجه به تبلیغاتی جلب می‌شود که به مخاطب نشانی مستقیم می‌‌دهند. آیا مردم از این حجم، اغواگری تبلیغی راضی‌اند؟

ورود شورای نظارت به محتوای آگهی‌های بازرگانی/ قاضی‌زاده هاشمی: با تبلیغات لاکچری مخالفیم!

 ورود شورای نظارت به محتوای آگهی‌های بازرگانی/ قاضی‌زاده هاشمی: با تبلیغات لاکچری مخالفیم!
2020-10-24T13:08:07+03:30
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما درباره مشکلات محتوایی آگهی‌های بازرگانی، گفت: موضوع تبلیغ کالای لاکچری و محتوای آگهی‌های بازرگانی را پیگیری خواهیم کرد.
X فیلم جدید فیلم جدید دانلود فیلم و سریال تبلیغات شما (پیام به تلگرام)